افزایش تعداد فروشگاه های هوآوی در كشور
به گزارش ما دیجیتال وجود فروشگاه های منتخب یا برندشاپ ها جهت عرضه تجربه خرید بهتر و باكیفیت تر می تواند برگ برنده شركت های مختلف جهت نفوذ بیشتر در بازار باشد. در بازار دستگاه های الكترونیكی هوشمند و به صورت ویژه در حوزه گوشیهای هوشمند، استفاده از این راهكار رقابتی را حیاتی تر كرده است.
شركت هوآوی بعنوان یكی از بازیگران اصلی بازار گوشیهای هوشمند و دیگر دستگاه های الكترونیكی و هوشمند، با آغاز به كار فروشگاه های مختلف تلاش می كند رضایت كاربران خویش را تضمین كند و از پتانسیل بازار به بهترین شكل ممكن استفاده نماید. این شركت بزرگ در اوایل ماه ژانویه سالجاری میلادی یك فروشگاه بدون كارمند و كاملاً رباتیك را بعنوان ایده ای نو و خلاقانه، در كشور چین افتتاح كرده است.
در ایران هم شاهد افتتاح فروشگاه هایی هستیم كه به صورت انحصاری محصولات هوآوی را عرضه می كنند و روی عرضه تجربه خرید بهتر به مشتریان محصولات هوآوی تمركز كرده اند.
در حال حاضر ۱۵ فروشگاه در سراسر كشور صرفا محصولات هوآوی را عرضه می كنند. پنج مورد از این فروشگاه ها كه در تهران، یعنی بازار موبایل ایران، پاساژ پایتخت، پاساژ چارسو و بازار بزرگ ایران (ایران مال) در حال فعالیت هستند كه از مراكز اصلی و شناخته شده برای خرید دستگاه های الكترونیكی به حساب می آیند. این روند سرعت بالایی گرفته به نحوی كه تنها در یك ماه و نیم گذشته ۵ فروشگاه منتخب افتتاح شده است. از طرفی این روند فقط محدود به شهر تهران نیست؛ فروشگاه هایی در شهرهایی مانند آبادان، رشت، ارومیه، مشهد و... هم همین رویه را پیش گرفته اند و تا آخر سال به تعداد این فروشگاه ها اضافه خواهد شد.
از تجربه كار با محصولات تا ایجاد كانال معتبر عرضه خدمات
افتتاح فروشگاه های عرضه كننده محصولات هوآوی و ایجاد كانال های معتبر جهت عرضه خدمات این شركت، مزایای مختلفی را برای خریداران و كاربران به همراه خواهد داشت. عرضه محصولات اصلی و با كیفیت بالا كه خیال خریداران را آسوده خواهد كرد، در فهرست مزایای افتتاح این نوع فروشگاه ها قرار می گیرد. علاوه بر این، كاربران می توانند در سریع ترین زمان ممكن جدیدترین محصولات هوآوی را خریداری كنند. بررسی محصولاتی كه برپایه فناوری های روز دنیا عرضه شده اند، قبل از خرید، یكی از لذت بخش ترین كارهای علاقه مندان به دنیای تكنولوژی است. همینطور این كار سبب می شود تا كاربران خرید بهتر و مطمئن تری را تجربه كنند.
در این فروشگاه ها نكات و قابلیت های مربوط به محصولات از راه كارشناسان و افراد آگاه به كاربران منتقل می شود تا خرید با فراغ بال و اطلاعات صحیح، صورت گیرد.
ارائه طرح های ویژه فروش و عرضه خدمات در بخش نرم افزار و سخت افزار، از دیگر مزایای مهم در دسترس بودن این فروشگاه ها بشمار می رود.
محصولات و خدمات هوآوی در بیشتر از ۱۷۰ كشور جهان موجود است و توسط یك سوم از جمعیت جهان استفاده می شود. Huawei Consumer BG یكی از سه واحد تجاری هوآوی به حساب می آید كه گوشیهای هوشمند، لپ تاپ و تبلت ها، ابزارهای پوشیدنی و سرویس های ابری و... را در بر می گیرد.
۲۱۲۱
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب