مخابرات اعلام كرد:
مشاركت شهروندان تهرانی در رفع نقصها تجهیزات مخابراتی
به گزارش ما دیجیتال مخابرات منطقه تهران با اشاره به مشاركت شهروندان تهرانی در رفع نقصها تجهیزات مخابراتی اعلام نمود: بیشتر از ۲۰۰ تماس مردمی از ایرادات تجهیزات مخابراتی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.
به گزارش ما دیجیتال به نقل از مخابرات، مخابرات منطقه تهران با كمك تصاویر ارسالی شهروندان كه مبین كاستی ها و ایرادات احتمالی تجهیزات مخابراتی در سطح شهر است، گامی ارزشمند در جهت رفع نقصها احتمالی و زیباسازی نمای عمومی شهر برداشته است. شركت مخابرات منطقه تهران در جهت مسئولیتهای اجتماعی و به منظور بهبود خدمت رسانی، تابحال بیشتر از ۲۰۰ تماس تلفنی و تصویر ارسالی از ایرادات تجهیزات مخابراتی را بررسی و رسیدگی كرده است. مخابرات منطقه تهران از تمامی شهروندان درخواست می كند تصاویر و ایرادات تجهیزات مخابراتی منصوبه سطح شهر را با ذكر نشانی محل دقیق، از راه شبكه های اجتماعی به شماره تلفن همراه ۰۹۹۰۵۴۱۳۰۵۶ ارسال نمایند تا هر چه سریع تر نسبت به رفع نقصها تجهیزات مخابراتی ( پست، كافو، حوضچه، سیم كشی و... ) اقدام گردد. برای سهولت دستیابی به محل مورد نظر توسط همكاران فنی مخابرات، شهروندان در صورت امكان می توانند موقعیت مكانی (location) گوشی را روشن و در تنظیمات دوربین، برچسب موقعیت (location tag) را فعال كنند، تا محدوده جغرافیایی و موقعیت مكانی مورد نظر در تصاویر مشخص و نقصها و ایرادات موجود در اسرع وقت بررسی شود. همینطور شهروندان استان تهران می توانند هر گونه انتقاد، پیشنهاد و یا نظرات ارزشمند خویش را در مورد خدمات مخابرات منطقه تهران از راه شماره ( ۲۰۲۱ ) به واحد ارتباط مردمی اعلام كنند.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب