دستاوردهای ایرانسل در عرضه خدمات دیجیتال تشریح شد

دستاوردهای ایرانسل در عرضه خدمات دیجیتال تشریح شد به گزارش ما دیجیتال همزمان با ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی، ایرانسل بعنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، دستاوردهای خویش را در عرضه خدمات زندگی دیجیتال به ایرانیان، شرح داد.


به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور در جهت اهداف راهبردی خود، یعنی «خلق و مدیریت ارزش آفرینی برای ذینفعان»، «خلق تجربه ای متفاوت برای مشتریان»، «مدیریت رشد پایدار»، «تحول مدل عملیاتی» و «نوآوری و تجارب موفق»، موفق شده است با دستیابی به سهم بازار ۴۳.۴۵ درصدی با روند صعودی، اعتماد بیشتر از پیش مشترکان تلفن همراه را به دست آورد و با ثبت مصرف روزانه‌ی دیتای بیشتر از ۱۱ پتابایت در اردیبهشت ۹۹، به رکوردی جدید در عرضه اینترنت پرسرعت به مشترکان خود برسد. ایرانسل از بدو تأسیس، تلاش داشته است تا فناوری های روز دنیا را با کمترین فاصله زمانی و با رعایت استانداردهای بالای کیفی به مشترکان خود عرضه کند و مسیر توسعه از راه پیشرفت ارتباطات را هموارتر کند. عرضه اینترنت همراه نسل ۲.۷۵، ۳، ۴ و ۴.۵ و همینطور نسل جدید اینترنت ثابت (TD-LTE)، با کمترین فاصله زمانی عرضه در دنیا به ایرانی ها عزیز، نمونه هایی از خدمات ایرانسل هستند که الان خدمات نسل دوم اینترنت همراه (۲.۷۵G)به بالغ بر ۵۰ میلیون نفر مشترک فعال، نسل سوم (۳G) به ۲۹.۵ میلیون نفر و نسل چهارم (۴G/LTE) به ۲۲ میلیون مشترک ایرانسل عرضه می شود و خدمات نسل ۴.۵ اینترنت پرسرعت همراه هم در ۷۱۹ شهر ایران توسط ایرانسل عرضه شده است. ایرانسل همینطور بعنوان نخستین اپراتور ایرانی، شبکه‌ی کامل نسل پنجم اینترنت همراه (۵G) را شهریورماه ۹۶ در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با موفقیت آزمایش کرده و همچنان در آماده کردن بسترهای تجاری سازی ۵G در کشور پیشتاز است. ایرانسل با توسعه‌ی پوشش روستایی شبکه‌ی خود به مجموع بیشتر از ۱۷ هزار روستا، دسترسی به خدمات شبکه‌ی تلفن همراه را در اختیار ۱۱ میلیون نفر روستاییان عزیز قرار داده است. ایرانسل همگام با پیشرفت پرشتاب فناوری و دیجیتالی شدن بیشتر از پیش سبک زندگی در دنیا، کوشیده است تا زندگی مردم ایران را با دنیای جدید دیجیتال همسو کند و طرح های کلانی را در جهت تسهیل ابعاد مختلف زندگی و کسب وکار ایرانیان، تحقق دولت همراه و آسان تر شدن زندگی روزمره برای مردم اجرا نماید. یکی از نخستین ابتکارهای ایرانسل در این حوزه، اپلیکیشن «ایرانسل من» بوده است که در نسخه های ابتدایی، برای مدیریت حساب ایرانسلی از آن استفاده می شد؛ اما به مرور زمان و با اضافه شدن خدمات دیجیتالی جامع تری از قبیل امکان درخواست تاکسی آنلاین، سفارش آنلاین غذا از رستوران ها و اقلام مورد نیاز زندگی روزمره از سوپرمارکت ها و همینطور تماشای آنلاین و زنده برنامه های تلویزیونی، «ایرانسل من» با بیشتر از ۱۳ میلیون کاربر فعال، به یک سوپر اپلیکیشن تبدیل شد که هدفش تجمیع و عرضه انواع خدمات دیجیتال به کاربران است و بر مبنای آخرین گزارش فروشگاه برنامه های اندرویدی «کافه بازار»، دومین اپلیکیشن محبوب ایرانیان است. همینطور سرمایه گذاری گسترده ایرانسل روی گروه اسنپ و توسعه کیف پول آپ، هم اینک خدمات فوق بر بستر ایرانسل را به بخش جدایی ناپذیری از زندگی روزمره مردم ایران تبدیل نموده و به تحول راهکارهای سنتی و دیجیتالی شدن سبک زندگی کمک فراوانی کرده است.
ایرانسل همینطور با عنایت به مبحث مهم احتیاج به تفریح و سرگرمی های سازنده برای ارتقای سلامت روانی جامعه، با ایجاد و توسعه زیرساخت لازم برای پخش فیلم ها و سریال ها از راه تلویزیون اینترنتی لنز و همینطور همکاری گسترده با فیلیمو و نماوا تلاش در سهولت دسترسی تمام مردم به محتوای بصری سرگرم کننده و مفرح داشته است. با شیوع کرونا در کشور و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و در خانه ماندن بخش گسترده ای از مردم، بسترهای دیجیتالی ایرانسل در بخش های مختلف در خدمت نیازهای مختلف مردم قرار گرفت. همینطور ایرانسل با موافقت مدیرعامل خود، دکتر بیژن عباسی آرند، برای تسهیل زندگی و آگاه سازی مشترکان درباره ویروس همه گیر شده‌ی کرونا، اقداماتی برای آموزش آنلاین، عرضه ۱۰۰ گیگابایت اینترنت ثابت رایگان، بیشتر از ۱۲ میلیارد ریال کمک نقدی به مراکز درمانی و نهادهای در رابطه با پیشگیری و درمان کرونا در استان های مختلف، دورکاری حداکثری کارکنان، بسترسازی برای ایجاد جلسات برخی نهادها، سازمان ها و کسب و کارها (از جمله مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی)، مجانی کردن محتواهای عرضه شده در تلویزیون اینترنتی لنز، عرضه مکالمه مجانی به مدافعان سلامت، افزایش درگاه های پرداخت در اپلیکیشن ایرانسل من، تغییر اعلان های اطلاع رسان تماسهای شبکه، عرضه ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه به معلمان دلسوز، پیوستن به کمپین ایران همدل به دعوت وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات و تخصیص کددستوری #۱۴۴۱* برای گردآوری و دوبرابر کردن کمک های مردمی به صدمه دیدگان از ویروس کرونا در استان خوزستان و تغییر موقت نام شبکه را به نتیجه رسانده است. انجام این اقدامات، باعث تقدیر مراکز و نهادهای مختلف از ایرانسل شده که کسب جایزه بین المللی «بهترین برنامه اخلاق مداری سال ۲۰۱۹» از موسسه اخلاق حرفه ای و همچنین کسب جایزه معتبر BRIGHT در گروه ام تی ان تنها بخشی از افتخارهای ایرانسل پارسال بوده است. ایرانسل همزمان با شتاب دنیای دیجیتال و دگرگونی های دیجیتال فراوان در زندگی انسان، بعنوان یک مجموعه بزرگ و حرفه ای همچون گذشته با این پیشرفت ها همگام خواهد بود تا زندگی دیجیتال را با افتخار به مردم عزیز ایران عرضه و نبض زندگی دیجیتال را در دست بگیرد. ۲۱۲۱

1399/03/04
15:20:49
5.0/5
2364
تگهای خبر: آموزش , آنلاین , اپراتور , اپل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
madigital.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ما دیجیتال محفوظ است

ما دیجیتال

اخبار دیجیتال و فناوری اطلاعات