پیام معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری:

سازمان دانشجویان، نماد حرکت و پویندگی با اتکا به ریشه های انقلاب اسلامی است

سازمان دانشجویان، نماد حرکت و پویندگی با اتکا به ریشه های انقلاب اسلامی است ما دیجیتال: معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بیست و ششمین سالروز تاسیس سازمان دانشجویان را تبریک گفت.


به گزارش ما دیجیتال به نقل از ایسنا، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بیست و ششمین سالروز تاسیس سازمان دانشجویان را تبریک گفت.
در متن پیام دکتر کلانتری آمده است: جهاددانشگاهی عمری به درازای انقلاب اسلامی دارد؛ از نخستین آثار شجره طیبه انقلاب که اصلش ثابت و فرعش در آسمان ایران اسلامی تا کنون به زایش و رویش ادامه داده است. سازمان دانشجویان ایران همچون آثار پربرکت درخت تناور جهاددانشگاهی است که چونان ستاره ای در سپهر دانشگاه و فرهنگ این کشور می درخشد. نام دانشجو همیشه با جوانی، شور، نشاط، امید، آرمان، شجاعت، صداقت و دانایی قرین است و دقیقا همین خاصیت هاست که پایه های پریدن به طرف آینده و مایه های قوام بخش به حیات و تعالی و پویندگی یک جامعه هستند. سازمان دانشجویان به عنوان یک ساختار مترقی، زنده، پویا و چالاک، به گواهی تمامی حیاتِ بالاتر از ربع قرن خود توانسته به خلق و ابداع و ابتکار و پویندگی دانشجویان در حوزه های علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشجویان یاری رسان باشد.
چنین ساختاری با اتکا به ریشه های اصیل انقلاب اسلامی و با ابتنا به خوانشی روزآمد و مترقی و مُلهم از آموزه های آسمانی دین مبین اسلام، امروزه در تراز یک سازمان مستحکم خودرا به رخ می کشد، سازمانی که از حرکت و پویندگی و گشودگی به آینده و متعهد به حالا باز نمی ایستد؛ سازمانی که هم به نسبت خود با خاستگاه و تاریخ خود آشنا و وفادار است و هم در حالا می زید و به مسائل و معضلات جامعه خود واقف و به حل آنها متعهد است و هم چشمانی تیز برای دیدن و رصد کردن آینده و شتاب گرفتن به طرف افق های درخشان فراروی کشور دارد. به عنوان یک دانشگاهی مفتخرم که در جایگاه یک خدمتگزار در نظام آموزش عالی کشور، این امکان را دارم که مراتب تقدیر و تمجید خودم را تقدیم شما همکاران و دوستان خود در جهاد دانشگاهی و سازمان دانشجویان نمایم.



1403/07/21
09:50:20
5.0/5
67
تگهای خبر: آموزش , دانش , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
madigital.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ما دیجیتال محفوظ است

ما دیجیتال

اخبار دیجیتال و فناوری اطلاعات