عذرخواهی دومین اپراتور مخابراتی بزرگ استرالیا به دلیل حمله سایبری
ما دیجیتال: اوپتوس دومین اپراتور مخابراتی بزرگ استرالیا امروز در روزنامه های بزرگ این کشور اطلاعیه ای چاپ کرد و به علت حمله سایبری ویرانگر ۱۰ روز قبل از کاربران عذرخواهی نمود.
به گزارش ما دیجیتال به نقل از رویترز، در این بیانیه از مشتریان صدمه دیده خواسته شد تا برای دریافت راهنمایی و حل مشکلات خود به یک سایت کمکی جدید رجوع کنند.
این شرکت در این اطلاعیه اظهار داشت: «ما عمیقاً متاسفیم که یک حمله سایبری بر ضد ما روی داده است. ما می دانیم که این حمله ویرانگر است و باید سخت تلاش نماییم تا اعتماد شما را باردیگر به دست آوریم.»
صفحه جدیدی در وبسایت این شرکت، از مشتریانی که اطلاعات آنها سرقت شده، پشتیبانی می کند و در مورد نحوه جایگزینی داده های در ارتباط با گواهینامه رانندگی، گذرنامه و شماره کارت مراقبت های بهداشتی به افراد توضیح می دهد.
آنتونی آلبانیزی نخست وزیر استرالیا روز جمعه در این مورد اظهار داشت: اوپتوس موافقت کرده هزینه جایگزینی گذرنامه مشتریان در معرض خطر را بپردازد. این اپراتور در وبسایت خود در این مورد نوشت: ما با مشتریانی که شماره گذرنامه آنها فاش شده و بنابراین مجبور به تعویض گذرنامه هستند، در تماس خواهیم بود.
منبع: ما دیجیتال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب