رتبه برتر مخابرات در رخداد ملی بررسی مسائل و چالشهای روابط عمومی
به گزارش ما دیجیتال شرکت مخابرات ایران در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی در بخش پژوهش و انتشارات رتبه برتر را به دست آورد.
به گزارش ما دیجیتال به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، همزمان با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در سال ۱۴۰۰، پنجمین «رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی» با مبحث "نسل چهارم روابط عمومی، داستان سرایی، ابرنیروی روابط عمومی" ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ برگزار گردید. بر طبق این خبر، قدرت داستان سرایی در روابط عمومی، استراتژی داستان سرایی در عصر دیجیتال، داستان سرایی بصری در روابط عمومی، داستان سرایی؛ روندهای آینده در روابط عمومی و نحوه استفاده از داستان سرایی بعنوان ابزار روابط عمومی همچون محورهای این رخداد می باشد. این خبر می افزاید، این جشنواره به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه روابط عمومی و نهادینه کردن ارتقاء و بهبود عملکرد واحدهای روابط عمومی در سطوح مختلف: پژوهش و افکارسنجی، مدیریت و برنامه ریزی، ارتباطات درون سازمانی، ارتباطات رسانه ای، ارتباطات مردمی، ارتباطات دیجیتالی، ارتباطات دیداری/ شنیداری، ارتباطات بصری، انتشارات، تبلیغات، مسئولیت اجتماعی، داستانسرایی، اقدامات کرونایی واقدامات خلاقانه برگزار گردید. انتشار ویژه نامه با مبحث "داستان سرایی"، انتشار و رونمایی چهار کتاب جدید روابط عمومی و برنامه جایزه صنعت روابط عمومی ایران همچون برنامه های پنجمین «رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی» بود.
منبع: madigital.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب